Introductie

Over Ad Hoc

Ad Hoc, opgericht in 1996, is gevestigd in Den Bosch en Zoetermeer. Met zo’n 130 medewerkers zorgen wij voor een professionele behandeling van alle soorten contacten met uw klanten. Middels innovatieve oplossingen en bekwame mensen hebben wij alles in huis om uw klanten op een professionele en succesvolle manier te benaderen met als doel een maximaal rendement te halen uit de contacten met uw klant. Bij Ad Hoc bent u verzekerd van een efficiënte, flexibele en oplossingsgerichte instelling. Onze medewerkers zijn daarmee het visitekaartje van uw bedrijf.

Waar mensen het verschil maken

Als facilitaire dienstverlener ben je zo goed als je mensen zijn. Het verschil wordt altijd gemaakt aan de mens kant, onze mensen hebben contact met uw klanten of prospects. Hier kunnen wij ons dan ook in onderscheiden. Basis hierin is de zorg voor onze mensen en uw klanten of prospects.

Wat we bieden

Contactcenteractiviteiten

Klantenservice administratief of technische helpdesk uitbesteden? Met Ad Hoc kiest u voor een solide partner met veel ervaring en een duidelijke visie op klantcontract strategie!

Sales en leadgeneratie

Moeite met het acquireren van nieuwe klanten? Ad Hoc kan u hierbij helpen met de juiste mensen en tooling!

Klanttevredenheidsonderzoek

Wat vinden uw klanten nu echt van uw organisatie en/of product? Doe kennis op waarmee u uw contactstrategie of product kunt verbeteren, Ad Hoc kan u hierbij helpen!

E-mail marketing

E-mail marketing campagnes van A tot Z met een gegarandeerd resultaat. Ad Hoc is uw partner!

Projecten actief
contacten per jaar
Toppers in dienst
Uren geopend

Kiezen voor Ad Hoc?

AH1

U gaat een keuze maken om een dienst uit te besteden, Ad Hoc is niet de enige facilitaire dienstverlener, waarom dan kiezen voor Ad Hoc?

Ad Hoc is niet de grootste, en daar zijn we trots op! Door onze schaalbaarheid en managementstructuur kunnen we doen wat we beloven en dat is met u het partnership aangaan om uw klanten 100% aandacht te geven.

Wij begrijpen dat outsourcen “eng” kan zijn, vandaar dat wij investeren in partnership. Wij zorgen ervoor dat u van alles wat wij doen op de hoogte bent, inzage heeft en reports krijgt. Niet achteraf, maar ten alle tijden en overal. 100% transparant zoals het hoort.

Wij hebben de experts in dienst welke kennis hebben van klantstrategieen. Zowel directie, managementteam en adviseurs ademen klantcontact. Hierdoor zijn we uw strategische partner met ruime kennis in klantcontact, zowel aan de menselijke kant als ook de ICT kant.

Dit zijn onze